joi, 1 mai 2014

Uraa, e Mai!!! :*




  Și pentru că ador la nebunie luna Mai, am hotărît ca prima mea postare din Mai, să se refere anume la această lună deosebită, lună a dragostei, prieteniei și pozitivismului.
  Am așteptat cu mare nerăbdare să vină luna Mai, de fapt, o aștept cu  nerăbdare în fiecare an, deoarece, an de an, pe data de 16 Mai, îmi serbez ziua de naștere. Le mulțumesc enorm părinților pentru tot ceea ce au făcut și fac pentru mine, dar mai ales, le sunt foarte recunoscătoare, că mi-au dat naștere anume în această lună minunată! Nu m-am născut în frigurosul Ianuarie sau în fierbintele August, dar m-am născut anume în Mai, lună a frumuseții și bunătății!
  Probabil că, anul acesta, am așteptat această lună cu mai multă nerăbdare, deoarece peste doar 16 zile, urmează să împlinesc 18 ani și să mă bucur că sînt, în plin sens al cuvîntului, Matură!
  De aceea sînt sigură, că în 2014, luna Mai, îmi va aduce ceva deosebit și unic. Mai am nițel pînă pe 16, de aceea, voi începe să mă înfrupt din frumusețile acestei luni, din chiar prima zi a acesteia.

Fie ca luna Mai să ne aducă numai Fericire,Iubire și Sănătate. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu