vineri, 21 martie 2014

I ❤ FACEBOOK

      E vineri!
  E ziua cînd navigăm cu cea mai mare plăcere pe diverse rețele de socializare și nu numai pentru a ne înfrupta din plin de bîrfele și de evenimentele mondene.
  Bănuiesc că majoritatea teenagerilor sau chiar și mulți adulți procedează anume așa. Fiecare din noi,indiferent dacă are sau nu timp liber, găsește o minuțică pentru a-și verifica poșta sau pentru naviga nițel pe Facebook.
 Îmi place mult această rețea de socializare, deoarece prin intermediul ei comunic intens cu mulți prieteni pe care-i cunosc dar pe care nu i-am văzut demult, sau cu cei pe care abia urmează  să-i întînesc. Ador să navighez pe facebook, deoarece zilnic primesc o doză enormă de plăcere și satisfacție de la diverse postări, notificări și multe alte acțiuni, prin prisma cărora Facebook ne îndulcește viața tuturor.
Iată de ce am hotărît să dedic această postare acestei minunate rețele de socializare, care după părerea mea adie totalmente a primăvară, a frumos, a placere și distracție.
  Nu obișnuiesc să petrec mult timp navigînd pe net, deoarece școala mă inundă zilnic cu teme pentru acasă,plus că a mai rămas foarte puțin timp pînă în luna iunie, cînd deși majoritatea elevilor se bucură de vacanță, noi viitorii absolvenți ai claselor a 12-a urmează să susținem cel mai important examen din viața noastă-BACALAUREATUL. Totuși, găsesc zilnic măcar 5 minute pentru a intra pe Facebook, pentru a mă încărca cu energie și emoții pozitive, pentru a da like-uri la lucrurile care mă impresionează sau pentru a distribui ceva interesant și util pentru amicii mei.
  Credcă v-ați dat deja seama că sînt o fană a Facebook-ului și că navigînd pe această rețea, tind să îmbin plăcutul și utilul. Spre asta vă chem și pe voi, dragii mei! Lăsați baltă jocurile electronice care usucă creierele, provoacă deprinderi și ne izolează de restul lumii. Navigați măcar 5 minute pe Facebook, căci la sigur ve-ți rămîne plăcut surprinși de temele și lucrurile care se abordează aici. Învățați-vă să admirați frumosul, colorați-vă viețile în nuanțe senine și luminoase! 

Lăsați-vă cuprinși de euforia pe care o provoacă Facebook-ul în sufletele noastre și pur și simplu: Fiți fericiți!

P.S. Apropo felicitări cu Ziua Mondială a Fericirii, care deși a fost ieri, 20 martie, ar trebui să se prelungească și azi, și de fapt în toată ziua. Deoarece ce-i mai trebuie unui simplu om decît puțină FERICIRE?


   


 Vă pup!

        Bloggerița voastră fidelă, 
         Cornelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu